Muotinäytöksessä

Torstaina (6.9.) meillä oli taas peli, tällä kertaa vastassa Naches. Se on kylä tässä tosi lähellä Cowichea. Jännitti tosi paljon kun vieläpä kaikki sanoi että meidän on pakko voittaa ne, Highland vs Naches on ilmeisesti vähän niinkuin Suomi vs Ruotsi :D. Plus Naches on kuulema melkein joka kerta voittanut meidän joukkueen. No, voitettiin peli 1-0 ja mun mielestä se joukkue ei edes ollut niin hyvä ja oitas voitu saada useempikin maali. Omaan peliin en vaan ollut tyytyväinen mutta kaikki muut pelas aivan älyttömän hyvin ja peli oli paljon parempi kun tiistaina. Sen pelin jälkeen mulla meni nilkat tosi kipeeks. Ne alko kipeytyä keskiviikkona ja torstain pelissä vielä nyrjäytin toisen nilkan, perjantaina koulussa kävelykin sattui aivan älyttömästi. Kävin meidän koulun fysioterapeutilla ja se teippas mun nilkat. Perjantaina Highlandilla oli taas jenkkifutismatsi, tällä kertaa se oli kotipeli eli päästiin kannustamaan niitä omalla kentällä. Meidän jalkapallojoukkueella oli kioski vastuussa joten olin siellä toisella neljänneksellä. Muuten olin katsomassa peliä Ashlynnin ja Eman kanssa. Highland johti koko pelin ajana neljänteen neljännekseen asti mutta sitten Wapato meni ohi kolmella pisteellä. 

Keskellä kuvassa Ashlynn ja oikealla Moldovalainen vaihtari Ema. 

Harmaa joukkue on meidän joukkue ja etualalla näkyy myös cheerleaderit. 

Lauantaina (8.9.) suunnattiin jälleen omaan peliin Kiona-Bentoniin. Sinne ajaa n. 2h. Me kuljetaan pelimatkat keltaisella koulubussilla, se on aika siistii. Niissä on vaan älyttömän pienet jalkatilat :D. Oltiin varauduttu kovaan peliin, sillä niinkuin Nachesin joukkuetta, myöskään Ki-Beetä meidän joukkue ei ollut voittanut kolmeen vuoteen. Peli oli kuitenkin aivan älyttömän hyvä, me oltiin heittämällä pelin vetäjiä koko ajan. Ekalla puoliskolla tehtiin 2 maalia joista mä tein toisen 39. minuutilla! Sain älyttömän hyvän syötön Ivetteltä maalivahdinalueen rajalla ja laukaisin pallon sisään vasurilla, suoraan oikeaan ylänurkkaan. Ennen sitä meinasin saada myös puskumaalin, mutta se osu ihan pikkusen vinossa mun otsaan joten se meni ohi. Toisella puoliskolla tehtiin myös kaksi maalia. Koska oltiin niin kovasti johdossa niin Nikki alkoi laittelemaan meitä paikoille jossa ei olla pelattu ja olin viimeiset 13min kärki. Yks tilanne oli josta olisin voinut maalin saada mutta maalivahti ehti saada sen ennen mua. Jäi super hyvä fiilis siitä pelistä! 


Ki-Beestä ajettiin n. 2h kotiin, matkalla pysähdyttiin syömässä. Melkein samantien kotiin päästyä me lähdettiin Nikkin kanssa ajamaan jälleen kohti Seattlea, Rachaelilla oli taas pari peliä siellä. Ajettiin niitten vuorien kautta jossa viimeviikolla käytiin kävelemässä ja sain siitä parkkipaikalta tällä kertaa vähän kuvia, harmi ettei vaan ollut niin kaunis päivä kuin edellisellä viikolla. 








Oltiin Seattlessa n. 7 aikaan. Mentiin suoraan sellaiseen State Fair tapahtumaan. Se oli vähänniinkuin festivaali, siellä oli huvipuistolaitteita, paljon ruokakojuja, myyntikojuja (sieltä pystyi ostamaan MITÄ VAIN aina keittiötarvikkeista sänkyihin, porealtaisiin ja autoihin) ja erilaisia showta. Ei nähty mitään esityksiä koska ilmeisesti siihen aikaan niitä ei ollut enää. Mutta kierreltiin siellä alueella ja siellä oli monta latoa jossa oli eläimiä; vuohia, lampaita, kanoja, kalkkunoita, lehmiä, hevosia, pupuja.... kaiken maailman eläimiä. Sunnuntaiaamuna (8.9.) Rachaelilla oli peli jota käytiin katsomassa. Siitä me mentiin Nikkin kanssa katsomaan sellaista paikkaa jossa laivat ja veneet siirtyy mereltä sisävedelle, en tiedä miksi sitä suomeksi kutsutaan. Matkalla kotiin pysähdyttiin myös tosi upealla vesiputouksella, tähän aikaan vuodesta se ei vaan virrannut niin kovaa. 







Näin ekaa kertaa elämässäni hylkeitä, ja sain tosi hyvän kuvan jossa yksi hyppää kalaportaita ylös. Olin onnekas kyllä koska toi taisi olla ainut kerta kun se hyppäsi. 

Tätä seuraavalla viikolla ei tapahtunutkaan mitään erikoista. Tiistain pelissä vastassa oli LaSalle joka on yksityinen koulu. Tämä meinaa sitä että niillä on varaa maksaa parempi valmennus ja ne lyö joka kerta kaikki 100-0. Hävittiin se peli siis sitten 8-0 mutta torstain peli Cle Elumia vastaan voitettiin 5-2. Sitäkään koulua ei meidän joukkue ollut kolmeen vuoteen voittanut. Perjantaina olin taas katsomassa jenkkifutista. 

Lauantaina (15.9.) olin Macy’s kauppakeskuksen muotinäytöksessä. Se oli tosi pieni ja ilmeisesti Greenheart vaihtarijärjestön järkkäämä ja siellä oli muitakin vaihtareita, mutta myös muutama amerikkalainen. Se oli tosi hauskaa, meillä oli kolme eri asua, ensin arkiasu, sitten urheilullinen asu ja vikana homecoming asu joten mulla oli ihana mekko. Sain muutamia kuvia joita mun local coordinator Michelle oli ottanut joten tässä niitä. Ne on aika huonolaatusia mutta kyllähän niistä jotain näkee. 

Kuvassa kaikki muut ovat vaihtareita paitsi ihan vasemmanpuoleinen tyttö. 










Viikonlopun jälkeen ei olekaan sitten mitään erikoista tapahtunut. Tiistain peli voitettiin Grangeria vastaan 8-1 ja Torstain pelli Zillahia vastaan 6-1. Torstain pelissä avustin yhden maalin keskittämällä sen vasemmasta laidasta ja joku laittoi sen sisään. Tänään perjantaina täällä alkaa sellainen Fair tapahtuma jossa oltiin Seattlessa. Tää on tietenkin pienempi mutta ootan kyllä innolla. Se kestää ensi viikon sunnuntaihin asti joten en tiedä mikä päivä sinne menen mutta haluan kyllä käydä. Maanantainahan sitten onkin mun synttärit, saa nähdä tapahtuuko mitään erikoista. Haluaisin käydä kavereiden kanssa syömässä ainakin, mutta katsotaan nyt uskallanko edes ehdottaa sitä Nikkille kun meidän jalkapallon JV joukkue (eli se ”huonompi” joukkue) pelaa maanantaina. 


Lauantaina olin mun kaverin ja joukkuelaisen Anndrean luona barbeque juhlissa. Syötiin hamppareita ja sitten mentiin Fair tapahtumaan joka on nyt viikon Yakimassa. Siellä oli eläimiä, huvipuistolaitteita ja ruokaa. Oli kyllä tosi hauskaa. 



No, mutta eipä mulla muuta lisättävää. Huomasin että mun kirjotukset on koostunut lähinnä vaan jalkapallotulosten päivittelystä joten näitä saattaa tulla aika harvakseltaan ihan vaan että saan sisällytettyä jotain mielenkiintoista. 

Kommentit

  1. Oikein paljon onnea rakas kummityttö!!! Hyvin näyttää siellä kaikki sujuvan.
    Terveisin Ulla ja Sepi ❤️

    VastaaPoista

Lähetä kommentti